افزایش نرخ ارز، طلا و سکه در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۲۱ آذر

چهارشنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۷-۱۹:۴۶
Cinque Terre

بازار طلا، ارز و سکه امروز پس از مدتها با افزایش قیمت مواجه گردید. سکه تمام بهار طرح جدید با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به رقم سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و دلار در بازار آزاد تا حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت.

 به گزارش لایودیتا از بازار تهران تا ساعت ۱۸:۳۰ هر قطعه سکه نیم بهار آزادی یک میلیون و ۸۲۵ هزار تومان معامله می‌شود. ربع سکه یک میلیون و ۵۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۳۵ هزار تومان قیمت دارد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار هم یک میلیون و ۳۷۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۳۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را نشان می‌دهد.


به نظر میرسد مهمترین عواملی که امروز باعث افزایش نسبی قیمتها گردید اعلام قیمت دلار در صرافی های بانکی در کانال ۱۰ هزار تومان و همچنین تشکیل صف در مقابل این صرافی ها پس از کاهش شدید قیمتها در روزهای قبل بود که باعث گردید امروز نرخ دلار در کانال ۹ هزار تومان ماندگار نباشد.


  امروز بانک‌ها هر دلار را به قیمت ۱۰ هزار و ۹ تومان، هر یورو را ۱۱ هزار و ۳۴۰ تومان و هر پوند انگلیس را ۱۲ هزار و ۵۲۴ تومان از مردم خریدند.

همچنین قیمت فروش هر دلار آمریکا در صرافی ملی و ملت ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۰ هزار و ۵۰ تومان است. 

قیمت یورو در صرافی‌های آزاد و دلالان البته اندکی بالاتر از صرافی ملی است؛ هر یورو در میان دلالان ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و درهم امارات ۲۸۵۰ فروخته می‌شود.  



افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری