افزایش قیمت سکه، طلا و ارز در روز ۱۰ دی

دوشنبه ، ۱۰ دی ۱۳۹۷-۲۰:۳۳
Cinque Terre

 در بازار تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (تا ساعت ۱۸ دوشنبه) با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۴۱ هزار تومان قیمت داشت که نسبت به دیروز  ۸۶۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

امروز قیمت سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی معادل سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان داد و ستد شد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان بیشتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش) و سکه گرمی ۶۶۲ هزار تومان (۲ هزار تومان گران‌تر از دیروز) بوده است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۱ دلار و ۶۰ سنت ( ۶۰ سنت گران‌تر از دیروز) رسیده است.

بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟

امروز همچنین صرافی های بانکی نرخ فروش اسکناس را ۱۰۰ تومان افزایش دادند تا نرخ فروش دلار به ۱۰ هزار و ۸۰۰ و نرخ فروش یورو به ۱۲ هزار ۷۰۰ برسد. نرخ خرید ارز توسط بانکها نیز ۱۰۰ تومان کمتر از ارقام فوق اعلام شد.

 شعب ارزی برخی بانک‌ها عامل ارز مسافرتی نیز می‌توانند درصورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت کنند. بر همین اساس، امروز نرخ فروش ارز مسافرتی به مسافران در شعب ارزی بانک‌های عامل بدون احتساب کارمزد ۱۲ هزار و ۵۸۴ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان (۲۰۰ تومان بیش‌تر از دیروز) می‌رسید. اما در بازار آزاد میزان افزایش قیمتها بیشتر بود. به طوریکه دلار با ۲۰۰ تومان افزایش به ۱۱ هزار ۱۰۰ تومان و یورو نیز به ۱۳ هزار تومان رسید.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری