افزایش قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ دی‌ماه

دوشنبه ، ۳ دی ۱۳۹۷-۲۰:۴۰
Cinque Terre

امروز قیمت طلا و ارز اندکی صعودی بود.

به گزارش لایودیتا از بازار تهران، در لحظه ارسال این گزارش ساعت ۱۸:۳۰ قیمت سکه طرح جدید تمام بهار آزادی با ۷۵ هزار تومان افزایش به سه میلیون و ۵۲۵ هزار تومان و قیمت سه تمام بهار طرح قدیم سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

نیم سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز یک میلیون و ۳۶۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

انس جهانی طلا نیز ۱۲۶۶ دلار است.

نرخ دلار بانکی ۵ رقمی شد

اما امروز نرخ خرید دلار در بانک‌ها با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته بار دیگر پنج رقمی شد.

براساس این گزارش، امروز - سوم دی - بانک‌ها هر دلار آمریکا را با افزایش حدود ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۰ هزار و ۹ تومان می‌خرند و قیمت خرید یورو نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته و ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

این در حالی است که نرخ خرید پوند در بانک‌ها نیز امروز با افزایش همراه بود و به ۱۲ هزار و ۶۸۵ تومان رسید.

از سوی دیگر بانک‌های عامل فروش ارز مسافرتی در صورت تکمیل مدارک مسافران، برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع تا سقف ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا سقف ۱۰۰۰ یورو ارز مسافرتی پرداخت می‌کنند که نرخ ارز پرداختی به متقاضیان نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته و همان ۱۱ هزار و ۷۳۳ تومان است که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ فروش دلار در صرافی بانکی نیز امروز با ۱۱۰ تومان افزایش ۱۰ هزار ۱۰۰ تومان اعلام شد. نرخ دلار در بازار آزاد نیز روند افزایشی داشت و تا ساعات پایانی امروز به مرز ۱۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. نرخ یورو نیز از مرز ۱۲ هزار تومان فراتر رفت.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری