قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

دوشنبه ، ۲۴ دی ۱۳۹۷-۲۰:۰۶
Cinque Terre

امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه،  قیمت انواع سکه روند افزایشی داشت، ولی قیمت خرید دلار و همچنین یوروی مسافرتی در بانک‌ها روند کاهشی داشت.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز  دوشنبه در زمان تهیه این گزارش (ساعت ۱۸) با ۵۰ هزار تومان افزایش به سه میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان (۶۰۱۶ تومان گران‌تر از دیروز) قیمت دارد.

بر همین اساس قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۷۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵ هزار تومان (۲۰ هزار تومان بیشتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) و سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان (بدون تغییر)  است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۹۲ دلار و ۵۰ سنت (پنج دلار بیشتر از دیروز) رسیده است.

کاهش قیمت ارز بانکی و مسافرتی

امروز قیمت فروش دلار صرافی بانکی با ۴۱۰ تومان کاهش وارد کانال ۱۰ هزار تومان شد.

 بر این اساس قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز از ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان شروع و به ۱۰ هزار و ۹۴۰ تومان ختم شد. نرخ فروش دلار در صرافی‌ها از ۱۱ هزار و ۵۰ تومان شروع و به ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان در پایان وقت اداری ختم شد.  قیمت خرید یورو در صرافی‌های مجاز نیز از ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان شروع و به ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان ختم شد. نرخ فروش دلار در صرافی‌ها نیز از ۱۲ هزار و ۵۰ تومان شروع و به ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان در پایان وقت اداری ختم شد. 

 ارز مسافرتی دوباره روند کاهش را آغاز کرد؛ به طوری‌که قیمت آن با کاهش هزار تومانی به ۱۳ هزار تومان رسید.

نرخ دلار در بازار آزاد تهران نیز با اندکی افزایش در ساعات پایانی به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات به ۳ هزار و ۱۴۰ تومان رسید.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری