جدیدترین قیمت ارز، سکه و طلا / سکه در کانال جدید

یکشنبه ، ۷ بهمن ۱۳۹۷-۱۸:۳۴
Cinque Terre

نرخ فروش دلار در صرافی بانک‌ها امروز با افزایش همراه بود و به مرز ۱۱ هزار ۸۰۰ تومان رسید. در بازار طلا نیز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ادامه روند افزایشی خود با ۵۰ هزار تومان افزایش وارد کانال ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد رقمی که آخرین بار در اواسط آبان ماه سال جاری مشاهده شده بود.

به گزارش لایودیتا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۲۰۵ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷۵ هزار تومان قیمت دارد.

امروز قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه با اندکی افزایش، دو میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۴۰ هزار تومان است. امروز بازارهای جهانی تعطیل بود و آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی در رقم ۱۳۰۳ دلار ثابت ماند.

دلار در بازار گران شد

بر اساس اعلام بانک مرکزی تا ساعت ۱۷ امروز، نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱ هزار و ۷۴۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۷۹۰ تومان است که ۱۴۰ تومان گران تر از دیروز است در این صرافی‌ها هر یورو نیز با قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل ۲۰۰ تومان افزایش داشته است.

در بازار آزاد نیز نرخ دلار از ۱۲ هزار تومان عبور کرد و نرخ یورو به مرز ۱۴ هزار تومان رسید.

از سوی دیگر شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی می‌توانند در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها به متقاضیان ارز ارائه کنند.

بر اساس اعلام شعب این بانک‌ها، امروز هر یوروی مسافرتی ۱۳ هزار و ۷۲۱ تومان بدون احتساب کارمزد به متقاضیان ارائه می‌شود که این رقم با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۴ هزار تومان می‌رسد.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری