افزایش قیمت سکه، طلا و ارز / ورود سکه به کانال بالاتر

سه شنبه ، ۹ بهمن ۱۳۹۷-۱۹:۵۵
Cinque Terre

در ادامه روند افزایشی نرخ طلای جهانی و داخلی، قیمت سکه وارد کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد.

به گزارش لایودیتا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که تا عصر امروز تا رقم ۴ میلیون و ۳۱۵ بالا رفته بود نهایتا در پایان معاملات به چهار میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید که ۵۰ هزار تومان بالاتر از آخرین قیمت روز قبل است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۱۸۰ تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۲۵ هزار تومان است.

در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی  به رکورد ۷ ماه اخیر یعنی به ۱۳۰۸ دلار رسیده است.


ادامه روند افزایشی نرخ ارز

قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی امروز بهمن) با افزایش ۱۰۰ تومانی همراه بود.

 نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌ بانک‌های دولتی امروز ۱۱ هزار و ۸۴۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۸۹۰ تومان است. این صرافی‌ها یورو را با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش می رسانند. اما در بازار آزاد غروب امروز نرخ دلار به ۱۲ هزار و ۳۵۰ و یورو به ۱۴ هزار ۳۰۰ رسید.

علاوه بر این، شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی، در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که نرخ این ارز بدون احتساب کارمزد ۱۳ هزار و ۸۶۴ تومان است که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به بیش از ۱۴ هزار تومان می‌رسد.



افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری