کاهش قیمت‌ طلا، سکه و ارز در بازار تهران چهارشنبه ۱۰ بهمن

چهارشنبه ، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷-۱۹:۱۳
Cinque Terre

در بازار امروز تهران (۱۰بهمن) قیمت طلا و سکه برخلاف روند صعودی قیمت جهانی طلا کاهشی شدند این در حالیست که نرخ انواع ارز در صرافی‌های بانکی با افزایش قیمت و در بازار آزاد با کاهش قیمت همراه بود.

به گزارش لایودیتا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) با کاهش  ۵۰ هزار تومانی به چهار میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رسید. سکه تمام طرح قدیم نیز با ۶۰ هزار تومان کاهش چهار میلیون و ۱۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت نیم‌سکه نیز در بازار امروز دو میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

 سکه گرمی نیز ۷۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۳۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود که ۴,۰۰۰ تومان ارزان شده است.

در بازار ارز نیز بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۸۴۲ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته ۶۰ تومان افزایش داشته است. همچنین هر یورو ۱۳ هزار و ۵۴۹ تومان در بانک‌ها برای خرید از مردم قیمت‌گذاری شد.

نرخ خرید پوند انگلیس نیز در بانک‌ها امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

در صرافی‌ بانک‌های دولتی نیز نرخ ها با افزایش همراه بود و نرخ خرید هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان بود. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۵۰ تومان خریدند و ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان فروختند. اما در بازار آزاد در عصر امروز نرخ دلار و یورو با بیش از ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز قبل مواجه شدند به طوریکه دلار  به ۱۲ هزار و ۱۰۰ و یورو به ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

نرخ یورو مسافرتی نیز بدون احتساب کارمزد ۱۳ هزار و ۹۴۵ تومان و با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان است.



افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری