افزایش قیمت طلا و ارز در روز دوشنبه ۱۵ بهمن

دوشنبه ، ۱۵ بهمن ۱۳۹۷-۲۰:۲۷
Cinque Terre

امروز علیرغم کاهش نرخ جهانی طلا، روند قیمت سکه، طلا و ارز در بازار تهران افزایشی بود بطوریکه نرخ سکه با ۳۰ هزار تومان افزایش تا مرز ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش رفت. نرخ ارز نیز ۲۵۰ تومان نسبت به آخرین قیمت روز قبل افزایش داشت.

به گزارش لایودیتا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (ساعت ۱۸) به چهار میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان (۲ هزار تومان بیش از دیروز) قیمت دارد.

امروز قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهارمیلیون و ۵۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۲۶۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان بیشتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان (۱۵ هزار تومان افزایش) و سکه گرمی ۷۵۲ هزار تومان (۲ هزار تومان بیش تر از دیروز) است.

همچنین در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی با ۵ دلار کاهش به ۱۳۱۲ دلار رسیده است.

نرخ خرید دلار بانکی ۴۵۰ تومان و نرخ صرافی بانکی ۲۵۰ تومان افزایش یافت

 بانک‌ها امروز (ساعت ۱۶) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۳۳ تومان (۴۴۱ تومان بیش از دیروز) و هر یورو را ۱۲ هزار و ۸۵۵ تومان (۴۸۸ تومان بیش‌تر از دیروز) از مردم می‌خریدند. هم‌چنین نرخ خرید پوند انگلیس در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۵۵ تومان (۷۳۱ تومان بیش‌تر از دیروز) بوده است.

همچنین نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانک‌های دولتی تا ساعت ۱۶ امروز ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان (۲۵۰ تومان بیش‌از آخرین قیمت دیروز) بوده است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان (۲۰۰ تومان بالاتر از دیروز) خریده و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان (۲۰۰ تومان بیش‌تر از دیروز) می‌فروختند. نرخ دلار در بازار آزاد نیز با ۲۵۰ تومان افزایش به ۱۱ هزار ۸۵۰ تومان و یورو به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

علاوه بر این، شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی، در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که نرخ این ارز بدون احتساب کارمزد ۱۳ هزار و ۳۶۵ تومان ( ۵۰۷ تومان بیش‌تر از دیروز) است که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان (۵۰۰ تومان گران‌تر از دیروز) می‌رسد.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری