قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین روز بهمن‌ماه

سه شنبه ، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷-۱۹:۳۱
Cinque Terre

امروز علیرغم کاهش نرخ دلار در صرافی های مجاز،  روند افزایشی روزهای اخیر قیمت طلا و سکه تحت تاثیر جو هیجانی بازار و همچنین افزایش قیمت جهانی طلا ادامه یافت.

تا ساعت ۱۸ در بازار تهران قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز سه‌شنبه (ساعت ۱۸)، به چهار میلیون و ۵۶۰ هزار تومان (۹۰ هزار تومان بیش‌تر از دیروز) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۲ هزار تومان (حدود ۱۵ هزار تومان بیش‌تر از دیروز) قیمت داشته است.

همچنین سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش) داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش)، ربع سکه یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان (۳۵ هزار تومان افزایش) و سکه گرمی ۸۰۰ هزار تومان (۵ هزار تومان افزایش)  بود.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۳۳۴ دلار و ۹۲ سنت (حدود هشت دلار بیش‌تر از دیروز) رسید.

قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها ۱۰۰ تومان ارزان شد

امروز هر دلار آمریکا توسط بانک‌ها ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان و توسط صرافی‌ها نیز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌شد. این نوع ارز در صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده است. اما در معاملات بازار آزاد تهران قیمتها اندکی افزایش داشتند بطوریکه نرخ دلار تا حدود ۱۳ هزار و ۲۵۰ و یورو تا ۱۵ هزار و ۱۵۰ نیز معامله شدند.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری