کاهش قیمت دلار به کانال 12 هزار تومان

دوشنبه ، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷-۱۳:۲۷
Cinque Terre

امروز دوشنبه 13 اسفند روند کاهش نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها ادامه یافت و تا ساعت 13 دلارصرافی با 200 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به کانال 12 هزار تومان سقوط کرد. دلار در بازار آزاد نیز به پایین ترین حد دو هفته اخیر رسید.


 شعب ارزی بانک‌ها امروز (۱۳ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۵۲۸ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان بوده حدود ۴۰۰ تومان کاهش دارد.

قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۲۳۶ تومان است که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۴۵۰ تومانی همراه است.

همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۵۸۳ تومان اعلام شده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۹۵۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان می‌رسد.

کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که 200 تومان ارزانتر از روز قبل است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که 250 تومان ارزان تر از روز قبل است. نرخ دلار در بازار آزاد نیز با بیش از 300 تومان کاهش به 12 هزار و 900 تومان رسیده است.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری