آخرین قیمت سکه، طلا و ارز سه شنبه 14 اسفند

سه شنبه ، ۱۴ اسفند ۱۳۹۷-۱۸:۴۶
Cinque Terre

امروز در بازار تهران علیرغم کاهش نرخ دلار بانکی و افت قیمت جهانی طلا,  نرخ سکه و طلا با افزایش مواجه شد

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه، ساعت ۱۸:۱۵) به چهار میلیون و ۵۴۰ هزار تومان (افزایش 115هزار تومانی نسبت به روز گذشته) رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۹ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۵ دلار رسیده است.

دلار بانکی باز هم ارزان شد

شعب ارزی بانک‌ها امروز (۱۴ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۲۳۶ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۵۲۸ تومان بوده حدود ۳۰۰ تومان کاهش دارد.

قیمت خرید یورو نیز ۱۳ هزار و ۸۶۴ تومان است که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۵۰۰ تومانی همراه است. هم‌چنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۵۶۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز قبل 100 تومان کاهش نشان می دهد.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان می‌فروشند. اما قیمت ارزدر بازار آزاد با افزایش قیمت مواجه شد و دلار از رقم 13 هزار و 300 تومان و یورو از رقم 15 هزار و 200 تومان عبور کردند.



افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری