آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه 15 اسفند

چهارشنبه ، ۱۵ اسفند ۱۳۹۷-۱۷:۲۴
Cinque Terre

ارز

امروز در بازار تهران، قیمت سکه و طلا با کاهش و دلار بانکی با افزایش قیمت همراه شد تا آن جا که قیمت سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید.

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید تا ساعت 17 در بازار امروز (چهارشنبه) با 60 هزار تومان کاهش به چهار میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۲ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی با کاهش اندک  به ۱۲۸۷.۴ دلار رسیده است.


قیمت ارز در صرافی‌ها گران تر از بازار

پس از افزایش شدید نرخ ارز در روز قبل (سه شنبه 14 اسفند) صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را 550 تومان افزایش دادند و خرید دلار را ۱۳ هزار و 50 تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و 150 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار تومان خریده و ۱۵ هزار و 100 تومان می‌فروشند که این نرخ 350 تومان گران تر از دیروز است.

 اما امروز در بازار آزاد تا ساعت 17  نرخ دلار کاهشی بود و این کاهش پس از بسته شدن صرافی های بانکی نیز ادامه یافت به طوریکه هم اکنون نرخ دلار به رقم 13 هزار و 100 تومان کاهش یافته است که اندکی ارزان تر از نرخ صرافی های مجاز می باشد.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری