افزایش قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز شنبه ۱۹ اسفند

شنبه ، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷-۱۴:۳۲
Cinque Terre

در اولین روز هفته تا ساعت ۱۴ امروز، رشد ۱۵ دلاری قیمت جهانی طلا  در روز جمعه و همچنین افزایش نرخ ارز در صبح امروز باعث گران شدن نرخ طلا و سکه در بازار تهران شد.


 امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش یک درصدی ( ۴۵ هزار تومان افزایش) نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل در قیمت ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و هر قطعه ۸۶۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم حدود ۴۱۷ هزار  تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر  در بازارهای جهانی با بیش از ۱ درصد افزایش به قیمت 1298.3 دلار رسیده است.

 

امروز تا ساعت ۱۴ صرافی‌های مجاز نرخ دلار را برای روز جاری ۱۰۰ تومان افزایش داده و فروش دلار را ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۰ تومان است که ۱۰۰ تومان گران تر از روز کاری قبل است.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری