قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه / افت ۹۰ هزار تومانی سکه

سه شنبه ، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸-۱۹:۱۷
Cinque Terre

به گزارش لایودیتا در لحظه تهیه این گزارش (ساعت ۱۸ سه شنبه ۲۰ فروردین) قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که تا ظهر امروز به صورت هیجانی تا مرز ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود به تدریج از عصر امروز روند نزولی به خود گرفت و به چهار میلیون و ۹۷۵ هزار تومان (۹۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ دیروز) رسید. نرخ دلار بازار آزاد نیز از ظهر امروز کاهشی شد و از رقم ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان به ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

بر این اساس قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۸۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۵۰ و هفتاد هزار تومان  و سکه یک گرمی ۹۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز ۴۵۷ هزار تومان و قیمت هر اونس طلای جهانی نیز ۱۳۰۵.۱۰ دلار (۲.۱ دلار افزایش نسبت به روز گذشته) است.

ادامه صعود برای دلار رسمی

اما برای سومین روز متوالی قیمت ارز در بانک و صرافی صعودی بود و دلار ۵۰۰ تومان گران شد.

بانک‌ها امروز (۲۰ فروردین) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۷۷۱ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۵۱۶ تومان خریداری می‌کردند.

قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۲۹۵ تومان و یورو ۱۴ هزار و ۹۳۱ تومان بود.

همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ هزار و ۱۰ تومان خریداری می‌کنند.

یوروی مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۲۹۶ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۸۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۴ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ۵۰۰ تومانی داشته است.

قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۸۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۰۰ تومانی همراه بوده است.

انتهای پیام


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

در حال بارگذاری