قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه/ کاهش قیمتها در ساعات پایانی

یکشنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸-۲۱:۰۰
#

در حالی که قیمت سکه و طلا امروز با کاهش همراه بود اما نرخ دلار صرافی بار دیگر به افزایش قیمت خود ادامه داد و با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش لایودیتا به نقل از اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه تا ساعت ۱۹) به پنج میلیون و ۲۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۵ هزار تومانی داشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز حدود ۴۵۷ هزار قیمتگذاری شد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه) و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

یورو مسافرتی ۱۷ هزار تومان

دلار امروز بار دیگر به افزایش قیمت خود ادامه داد و در ساعاتی با ۵۵۰ تومان افزایش در مرز ۱۵ هزار تومان قرار گرفت ولی در ساعات پایانی روند نزولی به خود گرفت همچنین یورو مسافرتی به نرخ ۱۷ هزار در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

بانک‌ها هر دلار آمریکا را امروز به قیمت ۱۴ هزار و ۳۲۵ تومان می‌خرند و قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۹۵۴ تومان است. پس از کاهش قیمت ارز در روز گذشته، نرخ خرید دلار در بانک‌ها امروز نسبت به هفته گذشته که ۱۳ هزار و ۹۳۶ تومان اعلام شده بود، افزایش داشته است.

امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند. از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۷۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان افزایش داشت.

همچنین امروز صرافی های مجاز هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان می‌فروشند که افزایش ۲۵۰ تومانی نسبت به شنبه داشته است.

نرخ دلار آزاد نیز که در ساعات ابتدایی امروز از مرز ۱۵ هزار تومان نیز فراتر رفته بود در ساعت پایین به کمتر از ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#