افزایش تولید فولاد و سیمان در 5 ماهه امسال

دوشنبه ، ۱۳ آبان ۱۳۹۸-۱۷:۵۷
#

در 5 ماهه اول امسال تولید فولاد خام با رشد 6.5 درصدی همراه بود و در عین حال، تولید شمش آلومینیوم در این مدت 32.9 درصد کاهش داشته است.

به گزارش لایودیتا به نقل از فارس آمار تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی طی 5 ماهه اول امسال نشان می‌دهد که تولید فولاد خام در این مدت با رشد 6.5 درصدی به 10 میلیون و 31 هزار تن رسیده که نسبت به 5 ماهه اول سال گذشته 6.5 درصد رشد داشته است.

همچنین در این مدت تولید محصولات فولادی با رشد 9.3 درصدی به 8 میلیون و 916 هزار تن رسیده است. طی 5 ماه اول امسال تولید کاتد مس 18 درصد و تولید سیمان نیز 0.6 درصد رشد داشته است. در عین حال،? تولید سنگ آهن و کنسانتره ذغال سنگ به ترتیب 5.3 درصد و 7.7 درصد کاهش را تجربه کرده است.

در این مدت تولید کاتد مس 12.7 درصد و تولید شمش آلومینیوم 3.5 درصد کاهش داشته است. ? مچنین تولید سیمان در مرداد امسال با افت 5.7 درصدی نسبت به تیرماه سال جاری همراه بوده است.وضعیت تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی در مرداد امسال نیز نشان می‌دهد که تولید فولاد خام نسبت به تیر سال جاری 1.5 درصد رشد داشته اما تولید محصولات فولادی با افت 2.5 درصدی همراه بوده است. 


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#