آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه شنبه / ریزش قیمت ها از قله ۶ ماهه

سه شنبه ، ۱۹ آذر ۱۳۹۸-۲۰:۲۱
#

به گزارش لایودیتا از بازار تهران، امروز سه شنبه ۱۹ آذر پس از انکه قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در لحظاتی از ظهر امروز در مرز ۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان ( بالاترین رقم شش ماه اخیر) قرار گرفته بود ناگهان به همراه نرخ دلار در بازار آزاد با ریزش مواجه شد و در ساعات پایانی به نیمه کانال ۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان بازگشت.

از سوی دیگر نرخ دلار که روزهای اخیر صعودی بود امروز تا حدود ظهر با افزایش شدید در بازار آزاد به رقم ۱۴ هزار  و ۱۵۰ تومان رسید اما در پایان روز مجددا به کانال ۱۳ هزار ۵۰۰ بازگشت. نرخ دلار صرافی بانکی نیز که تا ظهر بدون تغییر مانده بود با گذشت از ساعت ۱۳ اوج گرفت و ابتدا به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان و ساعتی بعد به ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. اما قیمت‌ها از عصر امروز در بازار ریزش کرد و در پایان روز قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

اختلاف قیمت خرید و فروش دلار در این روزها به ۳۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته می‌شود.

ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته ثابت بود؛ به طوریکه که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار تومان می‌رسد. اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۳ هزار و ۲۵۴ تومان و هر یورو ۱۴ هزار و ۶۸۵ تومان از مشتریان خریداری شده است.

اخرین نرخهای بازار تهران ساعت ۱۸ از سایت لایودیتا:

دلار - صرافی بانکی = ۱۳,۶۵۰ ( ۱۰۰ )
سکه طرح جدید = ۴,۶۵۰,۰۰۰ ( -۵۵,۰۰۰ )
شاخص بورس تهران = ۳۳۹,۴۳۴ ( ۳,۶۴۲ )
یورو - صرافی = ۱۴,۹۵۰ ( ۱۰۰ )
مظنه دلار آزاد = ۱۳,۵۸۰ ( -۲۲۰ )
یورو = ۱۵,۱۰۰ ( -۱۰۰ )
درهم امارات = ۳,۷۲۰ ( -۳۰ )
 نیم سکه = ۲,۵۱۰,۰۰۰ ( ۰ )
 ربع سکه = ۱,۶۱۰,۰۰۰ ( ۰ )
سکه گرمی = ۹۲۰,۰۰۰ ( -۱۰,۰۰۰ )
 انس طلا = ۱,۴۶۹ ( ۷ )
 مثقال طلای ۱۷ = ۲,۰۳۴,۰۰۰ ( -۴۰,۰۰۰ )
گرم طلا ۱۸ عیار   = ۴۶۹,۶۰۰
گرم طلا ۲۲ عیار   =   ۵۷۶,۲۰۰
ارزش طلای سکه   = ۴,۵۷۶,۵۰۰

عدد داخل پرانتز : تغییر نسبت به آخرین قیمت روز قبل 
ارقام به تومان غیر از انس طلا و شاخص بورس 

سه شنبه ، ۱۹-آذر-۱۳۹۸ 
ارسال از سایت لایودیتا در ساعت۱۸:۰۵


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#