آهن‌فروشان تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند/بررسی ضرر احتمالی صنوف توسط اتاق اصناف

چهارشنبه ، ۱۳ فروردین ۱۳۹۹-۱۴:۲۱
#

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فلزات و فولاد از بررسی کارشناسی وضعیت هر صنف به دلیل تعطیلی، توسط اتاق اصناف تهران خبر داد و گفت: حداقل تا ۲۰ فروردین آهن فروشان تعطیل هستند.

به گزارش لایودیتا، محمد آزاد در گفت و گو با تسنیم در خصوص تعطیلی اصناف غیر ضرور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: فروشندگان این صنف بر اساس تصمیم دولت تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود، البته با توجه به شرایط ممکن است این تعطیلی تا پایان فروردین ماه سال ٩٩ تمدید شود. 

به گفته وی، سلامتی مردم از کسب و کار مهمتر و واجب تر است و امیدواریم این تعطیلی ها به نتیجه برسد و بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم. 

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات در خصوص خسارات احتمالی این صنف به دلیل تعطیلی گفت: قرار است اتاق اصناف با انجام کار کارشناسی در همه صنوف، میزان ضرر احتمالی و خسارت هر صنف را مشخص و پیشنهاداتی برای کمک به آنها به مسئولان ارایه دهد.

آزاد با بیان اینکه به شخصه نامه و یا درخواستی در خصوص مشکلات این صنف به اتاق اصناف ارایه نکرده ایم و منتظر نتیجه کار کارشناسی اتاق اصناف هستیم، تصریح کرد: اتاق اصناف در حال بررسی هر صنف به صورت جداگانه است به این شکل که بررسی می کند هر صنف در صورت عدم تعطیلی چه وضعیت داشت و یا اگر تعطیل شده چه اتفاقات و یا ضررهایی رخ داده است. 

وی در پایان گفت: وزارت صنعت قول هایی برای کمک به اصناف داده است ولی منوط به نتیجه کار کارشناسی است که اتاق اصناف در حال انجام است.


افق متال
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#