آغاز ثبت‌نام طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا از صبح فردا

یکشنبه ، ۲۲ تیر ۱۳۹۹-۱۵:۴۳
#

گروه خودروسازی سایپا جزئیات طرح جدید پیش‌فروش محصولات خود را اعلام کرد. مشتریان از ساعت ۸ صبح فردا (دوشنبه) با مراجعه به سایت این گروه خوردوسازی می‌توانند اقدام به ثبت‌نام در طرح جدید پیش‌فروش با موعد تحویل سال جاری کنند.

 در طرح جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک S و ساینا S به بازار عرضه خواهند شد.

در این طرح خودرو شاهین با پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفندماه  ۱۳۹۹، کوییک S با پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۱۳۹۹ و خودرو ساینا S  نیز با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۱۳۹۹ عرضه خواهند شد.

قیمت نهایی خودروها در طرح پیش‌فروش مذکور در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان مشخص خواهد شد.

مشتریان علاقه‌مندان جهت استفاده از این طرح، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند اقدام به ثبت‌نام از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی   کنند.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که در خردادماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش یکساله نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند؛ حتی متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی انتخاب نشده‌اند، نیازی به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ندارند و با همان اطلاعات ثبت شده قبلی می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

در این دوره از طرح فروش نیز همچنان محدودیت‌های پیشین همچون محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام کنندگان، نداشت پلاک فعال، حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و الزام داشتن گواهینامه رانندگی خودرو، نیز اعمال خواهند شد. امکان صلح و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد. متقاضیان طی ۴۸ ماه گذشته نباید ثبت‌نام و صدور فاکتور از دو شرکت سایپا و ایران خودرو داشته باشند. ضمن اینکه شماره تلفن همراه، شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت.

کد پستی متقاضی ثبت‌نام کننده و کد نمایندگی انتخابی باید از یک استان بوده و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

منتخبان دو طرح قبلی امکان مشارکت در این طرح را نخواهند داشت. طرح پیش‌فروش مذکور با قیمت غیرقطعی بوده و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد. ظرفیت ثبت‌نام در روش پیش‌فروش متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است و فهرست نهایی انتخاب‌شدگان از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف سه روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اولیه متقاضی منتخب‌شده ابطال خواهد شد.



بورس فلزات خاوران
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#