امشب آخرین مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم

یکشنبه ، ۳۰ شهریور ۱۳۹۹-۰۹:۵۱
#

مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم (دومین ETF) دولت که تا کنون دو بار تمدید شده است، ساعت ۲۴ یکشنبه شب به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، پالایشی یکم باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس است و بعد از دارایکم، دومین ETF دولت محسوب می شود. قیمت سهامی که به این صندوق تعلق خواهد گرفت ۲۰ درصد کمتر از قیمت سهام  چهار پالایشگاه مذکور در پایان روز چهارم شهریورماه است.

متقاضیان خرید این صندوق می‌توانند تا ساعت ۲۴ یکشنبه ٣٠ شهریور، به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق بانک‌ها نسبت به خرید این صندوق اقدام کنند. همچنین افرادی که دارای کد معاملاتی هستند می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری خود نسبت به ثبت سفارش خرید اقدام کنند.

بر این اساس، بانک‌های منتخب شامل ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، ملت، صادرات، تجارت، توسعه تعاون، رفاه کارگران، قرض‌الحسنه مهر ایران، پست بانک ایران، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد و کارآفرین می‌شوند. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل اطلاعات نیز شامل نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کد پستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی فرد پرداخت‌کننده می‌شود.

از ویژگی‌های این صندوق این است که پذیره‌نویسی برای هر شخص حقیقی ایرانی دارای کد ملی تا سقف ۵۰ میلیون ریال امکان‌پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. البته متقاضیانی که در نخستین مرحله پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم شرکت کرده‌اند، می‌توانند در مجموع دو صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم و سرمایه‌گذاری پالایشی یکم تا سقف ۵۰ میلیون ریال پذیره‌نویسی کنند.

بر این اساس، افرادی‌که به میزان دو میلیون تومان صندوق ETF دارای یکم را خریداری کرده بودند، در این مرحله می‌توانند تنها سه میلیون تومان از واحدهای این صندوق را با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، پذیره‌نویسی پالایشی یکم به عنوان دومین ETF دولت از پنجم شهریور آغاز شده است و قرار بود تا ۱۹ شهریورماه ادامه داشته باشد، اما یک بار تا تاریخ ۲۶ شهریور و یک بار هم تا تاریخ ۳۰ شهریورماه تمدید شد.

انتهای پیام


بورس فلزات خاوران
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#