در جلسه نهاوندیان با فولادی‌ها چه گذشت؟

پنجشنبه ، ۶ آذر ۱۳۹۹-۱۰:۲۵
#

عصر دیروز جلسه‌ای با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، اعضای تشکل‌های فولادی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون امور معادن وزیر صمت جهت بررسی ایرادات شیوه‌نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد برگزار شد.

پی‌گیری‌های حاکی از آن است که در جلسه این اجماع صورت گرفته که باید تغییراتی در شیوه‌نامه ایجاد شود اما بحث بر سر این بوده که شیوه نامه با شکل فعلی به جریان بیفتد و بعد اصلاح شود یا اینکه اصلاح شود و بعد به اجرا دراید.

اگرچه اکثریت حاضرین جلسه و معاون اقتصادی رئیس جمهور بر لزوم اصلاح ایرادات شیوه‌نامه تاکید کرده‌اند اما معاون امور معادن وزیر صمت با این امر مخالفت و بر اجرای شیوه‌نامه به همین شکل اولیه خود تاکید کرده و معتقد بوده شیوه نامه اجرا شود و در جریان اجرا، اصلاحات لازم روی آن صورت بگیرد.

گویا در جمع بندی جلسه مقرر شده پیشنهادات مطرح شده برای اصلاح شیوه نامه، از سوی معاون اقتصادی رئیس جمهور جهت تصمیم گیری به دولت ارائه شود.

در همین رابطه مقرر شد که پس از تعیین تکلیف اصلاحات در دولت، کارگروهی با حضور تشکل‌های بخش خصوصی جهت اجرای همین شیوه‌نامه یا شیوه نامه اصلاحی تشکیل شود.

یک عضو حاضر در جلسه به خبرنگار مهر گفت: باید تا روز یکشنبه و برگزاری جلسه دولت صبر کنیم و ببینیم تصمیم دولت اصلاح شیوه نامه خواهد بود یا خیر.

مهر


بورس فلزات خاوران
کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#