خرید بلیط هواپیما مشهد در نوروز، چقدر برایمان آب می‌خورد؟

چهارشنبه ، ۶ اسفند ۱۳۹۹-۰۷:۵۶
رپورتاژ

اگر برای سفرهای نوروزی خود به دنبال مقصدی می‌گردید که هم برای زیارت، هم تفریح و گشت و گذار در طبیعت و هم بازدید از اماکن تاریخی مناسب باشد، مشهد انتخاب درستی برای شما است. مقصدی که به راحتی می‌توان با خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما راهی آن شد. اما در این میان معمولاً پرواز تهران مشهد نسبت به سایر روش های سفر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. چرا که فاصله بین دو شهر تهران و مشهد از هم زیاد است و بیشتر مسافران برای مدیریت زمان خود در سفر، ترجیح می‌دهند تا ساعات کمتری را در مسیر سپری کنند. به همین جهت نیز فروش بلیط هواپیما مشهد در روزهای پایانی سال و ایام نوروز افزایش می‌یابد. با همه اینها آیا خرید این نوع بلیط در پیک سفر مقرون به صرفه است؟ برای یافتن پاسخ این سوال با قاصدک 24 در اینجا با عنوان " خرید بلیط هواپیما مشهد در نوروز، چقدر برایمان آب می‌خورد؟ " همراه باشید.



قیمت بلیط هواپیما مشهد در اسفند ماه 99


بسیاری از مسافران برای اینکه با ازدحام جمعیت در اماکن گردشگری مواجه نشوند به جای سفر در نوروز، بلیط هواپیما خود را برای روزهای پایانی سال خریداری می‌کنند. از این رو این دسته از افراد بیشتر به دنبال اطلاع از قیمت بلیط هواپیما مشهد در اسفند ماه سال 99 هستند. پیش از اینکه بخواهیم به بررسی قیمت های مربوط به این ماه بپردازیم بد نیست یادآور شویم که مشهد از جمله مقاصد داخلی ایران است که مدتی است تنها بلیط های سیستمی برای آن به فروش می‌رسد. این نوع بلیط ها از زمان عرضه به بازار تا زمان حرکت هواپیما، هیچ نوع تغییر قیمتی ندارند. از این رو بهتر است مسافران برای سفر به مشهد، به دنبال خرید بلیط لحظه آخری نباشند و در هر زمان که مناسب می‌بینند، بلیط هواپیما مشهد خود را خریداری کنند.

قیمت بلیط هواپیما مشهد در حال حاضر ( در اسفند ماه 99) برای دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی در ایرلاین های مختلف از 590 هزار تومان تا یک میلیون و 250 هزار تومان متغییر است. از این رو مسافری که بخواهد با هواپیمای اکونومی به مشهد سفر کند، می‌تواند با هزینه ای زیر 1 میلیون تومان بلیط سفر خود را خریداری کند. مسافران کلاس بیزینس نیز برای خرید بلیط هواپیما مشهد در این بخش پروازی، باید بیش از 1 میلیون تومان، بودجه اختصاص دهند.

هزینه پرواز تهران مشهد در نوروز 1400


در ایام نوروز سال 1400 نیز رویه خرید بلیط های هواپیما در مسیر پروازی تهران مشهد تقریباً مشابه اسفند 99 است. از این رو هیچ پرواز چارتری در این مسیر تردد ندارد و بلیط های سیستمی موجود در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس به مسافران ارائه می‌شوند. قیمت بلیط هواپیما مشهد برای سفرهای نوروزی از 720 هزار تومان آغاز شده و تا 1 میلیون و 230 هزار تومان متغییر است. از این رو مسافران پرواز تهران مشهد برای خرید این بلیط ها می‌توانند با توجه به بودجه و تاریخ سفر خود، یکی از شرکت های هواپیمایی را انتخاب نموده و بلیط هواپیما مورد نظر خود را از آن خریداری کنند.

شایان ذکر است مسافران محترم برای خرید ساده تر این بلیط ها می‌توانند از قاصدک 24 کمک بگیرند. برای این کار تنها کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در این سامانه انتخاب کرده و پس از مشاهده بلیط ها و اتصال به درگاه بانکی، بلیط هواپیما مشهد خود را در کمترین زمان و به صورت آنلاین خریداری نمایند. در خریدهای اینترنتی، نسخه پی دی اف بلیط خریداری شده در کمترین زمان به آدرس ایمیل خریدار ارسال می‌شود که مسافر می‌تواند آن را در فرودگاه ارائه کرده و سوار هواپیما شود.

هزینه رزرو هتل در مشهد


قاصدک 24 علاوه بر انواع بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کنند. به طور مثال کاربران محترم این مجموعه می‌توانند با مراجعه به سایت قاصدک 24، هتل خود را نیز به صورت آنلاین برای روزهای اقامت خود در مقصد، رزرو نمایند. جالب است بدانید هزینه رزرو هتل در مشهد برای ایام نوروز از 130 هزار تومان برای یک شب اقامت آغاز شده و به 2 میلیون و 490 هزار تومان هم می‌رسد. گفتنی است این قیمت مربوط به رزرو هتل های 2 تا 5 ستاره در مشهد، در فروردین ماه سال 1400 است.



در پایان یادآور می‌شویم که مشتریان محترم ( قاصدک 24  https://ghasedak24.com) می‌توانند علاوه بر انواع بلیط سفر در این سامانه و رزرو اینترنتی هتل از بخش مربوطه، بیمه مسافرتی خود را نیز از این سایت خریداری کنند. همچنین قاصدک 24 با برگزاری تورهای داخلی متنوع این فرصت را برای کاربران خود فراهم کرده است که به تمامی نیازهای مسافرتی خود در یک مجموعه پاسخ دهند. مشتریان قاصدک 24 همچنین با دانلود اپلیکیشن خرید بلیط سفر این سامانه از کافه بازار می‌توانند سرعت خرید خود را بالا برده و از تخفیفات ویژه قاصدک 24 نیز استفاده نمایند.


کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#