کدام هتل های مشهد قیمت مناسب دارند و نزدیک حرم هستند؟

چهارشنبه ، ۶ اسفند ۱۳۹۹-۱۰:۳۷
رپورتاژ

اقامتگاه های اقتصادی، ارزان، قیمت مناسب یا هر نامی که روی آنها بگذاریم، در هر شهری طرفدار دارند. اگر مقصد سفرتان محبوب باشد و در همه فصل های سال شلوغ، این محبوبیت دوچندان است. اما در شهری مثل مشهد یک عامل دیگر هم برای مهمان ها مهم است و آن کمترین مسافت تا حرم است. به عبارت دیگر خیلی ها با هدف پیدا کردن یکی از هتل های مشهد با قیمت مناسب که نزدیک حرم هم باشد، به سراغ انتخاب اقامتگاه می روند. اگر شما هم یکی از این مسافران هستید، مطلب(کدام هتل های مشهد قیمت مناسب دارند و نزدیک حرم هستند) را در سایت رزرو هتل جااینجاس بخوانید.

1) هتل آپارتمان سه ستاره ملل

هتل آپارتمان ملل که در زمره بهترین هتل آپارتمان های مشهد قرار گرفته، هم قیمت مناسبی دارد و هم فاصله اندکی از حرم امام رضا.
ویژگی ها و امکانات: 30 واحد اقامتی شامل سوئیت دوتخته، آپارتمان یکخوابه دوتخته، آپارتمان دوخوابه چهارتخته و آپارتمان سه خوابه شش تخته. اتاق ها و هتل مجهز به این خدمات هستند:
· کولر گازی،
· حمام، سرویس ایرانی و فرنگی،
· چای ساز،
· مبلمان،
· دستگاه خودپرداز،
· سالن صبحانه خوری،
· امکانات ویژه معلولین.
فاصله تا حرم: 9 دقیقه پیاده
آدرس: میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا 1
قیمت هتل: ارزان ترین هزینه برای سوئیت های دوتخته(حدود 160 هزار تومان) و گران ترین آپارتمان های شش تخته(حدود 410 هزار تومان) است.
مطالب مفید و مرتبط:
از هتل آپارتمان تا پنج ستاره؛ این هتل های مشهد به حرم نزدیک تر هستند
بهتربن هتل ها و هتل آپارتمان های خیابان امام رضا مشهد کدامند؟
مهم ترین نکاتی که در رزرو هتل مشهد به شما کمک می کنند
بهترین هتل های مشهد

2) هتل سه ستاره میامی


ویژگی ها و امکانات: هتل میامی 34 اتاق دوتخته معمولی و VIP، سه تخته و چهار تخته دارد که مساحت آنها بین 20 تا 30 متر مربع است. خدمات شامل چه می شود؟
· رستوران و کافی شاپ،
· جکوزی و ماساژ،
· پارکینگ رایگان،
· یخچال، سرویس فرنگی، کمد لباس، تهویه مطبوع و حمام مجهز در اتاق ها.
فاصله تا حرم: 5 دقیقه از طریق زیرگذر و بلوار امام رضا
آدرس: خیابان امام رضا 35
قیمت هتل: حداقل هزینه ای که باید برای اقامت در هتل انتخاب کنید، در اتاق های دوتخته(تقریبا 190 هزار تومان) و حداکثر در اتاق های دوتخته VIP(حدود 370 هزار تومان) است.

3) هتل سه ستاره فیروزه توس

ویژگی ها و امکانات: تنوع واحدهای هتل فیروزه توس زیاد است و شامل اتاق های یک تخته، دوتخته کلاسیک و رویال، سه تخته کلاسیک و رویال، کانکت چهارنفره و شش نفره و سوئیت های یکخوابه می شود. امکانات زیر در هتل وجود دارند:
· سرویس فرنگی، سرویس ایرانی در برخی واحدها،
· سیستم گرمایش به صورت چیلر،
· تلویزیون،
· یخچال،
· رستوران و کافی شاپ،
· پارکینگ.
فاصله تا حرم: 5 دقیقه
آدرس: میدان وحدت، خیابان نواب صفوی
قیمت هتل: کمترین هزینه از آنِ اتاق های یک تخته(175 هزار تومان) و بیشترین متعلق به اتاق های کانکت شش نفره(600 هزار تومان) است.

4) هتل سه ستاره خانه سبز

ویژگی ها و امکانات: هتل خانه سبز واحدهای اقامتی بسیار متنوعی دارد که شامل اینها می شود:
· اتاق یک تخته با صبحانه، اتاق یک تخته فولبرد(صبحانه، ناهار و شام)،
· اتاق دوتخته با صبحانه، اتاق دوتخته فولبرد(صبحانه، ناهار و شام)،
· اتاق سه تخته با صبحانه، اتاق سه تخته فولبرد(صبحانه، ناهار و شام)،
· آپارتمان یکخوابه دوتخته فولبرد،
· آپارتمان دوخوابه چهارتخته با صبحانه، آپارتمان دوخوابه چهارتخته فولبرد،
· آپارتمان دوخوابه چهارتخته رویال با صبحانه، آپارتمان دوخوابه چهارتخته رویال فولبرد،
· آپارتمان سه خوابه شش تخته رویال با صبحانه، آپارتمان سه خوابه شش تخته رویال فولبرد.
در واحدها و هتل شما به امکاناتی مانند چیلر، حمام، کمد لباس، آشپزخانه، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، فروشگاه و غرفه دسترسی خواهید داشت.
فاصله تا حرم: 6 دقیقه
آدرس: میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر
قیمت هتل: برای اقامت در این هتل باید حداقل در حدود 110 هزار تومان(اتاق های یک تخته) و حداکثر حدود 756 هزار تومان(آپارتمان های سه خوابه شش تخته رویال) پرداخت کنید.

5) هتل سه ستاره آدینا

ویژگی ها و امکانات: با رزرو هتل آدینا شما می توانید در اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته و نیز سوئیت های جونیور، استاندارد، ویژه، سوپر سوئیت یکخوابه و امپریال دوخوابه اقامت کنید. لازم به ذکر است که برخی از واحدها فاقد پنجره هستند که در هنگام رزرو هتل بهتر است به آن توجه کنید.
حمام مجهز، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی در برخی واحدها، مبلمان، میز آرایش، چای ساز، کافی شاپ و رستوران از خدمات آدینا به شمار می روند. ضمن اینکه این هتل پارکینگ ندارد.
فاصله تا حرم: 6 دقیقه
آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18
قیمت هتل: هزینه اقامت در این هتل از حدود 180 هزار تومان آغاز و به 830 هزار تومان ختم می شود.

راه های پیدا کردن هتل ارزان در مشهد چیست؟

خیلی ها پیش از سفر به مشهد الرضا به فکر پیدا کردن یک هتل ارزان در این شهر هستند. خوشبختانه اقامتگاه های شهر بسیار متنوع هستند؛ از هتل‌های لوکس تا هتل‌های ارزان، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها و زائرسراها. پس اگر به دنبال هتل ارزان مشهد هستید، بهتر است دور هتل های چند ستاره و مجلل را خط بکشید. ضمن اینکه اقامتگاه های ارزان و با قیمت مناسب همیشه خواهان بیشتری دارند. همین موضوع هم باعث شده اینگونه مکان ها در اغلب موارد هنگام ورود مسافرین به شهر اتاق خالی نداشته باشند؛ اما برای اقامت در یکی از این هتل‌های ارزان یا اقتصادی باید چه کرد؟
مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه رزرو پیش از موعد است. با رزرو اقامتگاه خود در جااینجاس هم می‌توانید مطمئن باشید خوش قیمت‌ترین و ارزان‌ترین ها در دسترستان خواهد بود، هم اینکه همیشه تخفیف‌های ویژه شامل حالتان خواهد شد. البته خوب است در نظر داشته باشید که زمان سفر، تعداد روزهایی که قصد اقامت دارید، تعداد مسافرین و عوامل دیگری نیز روی قیمت هتل مشهد تأثیر خواهند داشت.
پیشنهاد ما به شما این است که هرچقدر می‌توانید زودتر برای رزرو هتل مشهد اقدام کنید تا شانس بهتری برای پیدا کردن بهترین قیمت‌ها داشته باشید. البته اگر از آن آدم‌هایی هستید که همیشه در آخرین لحظه برای سفر تصمیم می‌گیرند، اصلاً ناامید نباشید. همیشه امکان دارد پیشنهادهای ویژه حتی در آخرین لحظات هم روی سایت در دسترس باشد. منبع: jainjas






کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#