کدام ایرلاین ها برای سفر به استانبول بهتر هستند؟

سه شنبه ، ۲۳ شهریور ۱۴۰۰-۱۳:۱۷
#

استانبول یکی از زیباترین شهرهای جهان است که برای ایرانیان پرطرفدارترین سفر خارجی نیز محسوب می شوند. بسیاری از مسافران در طول سال به دنبال خرید بلیط هواپیما استانبول هستند. ایرلاین های مختلفی این بلیط را با قیمت های متفاوت به مسافران ارائه می دهند. به همین جهت در این مطلب قصد داریم تا بهترین ایرلاین های ارائه دهنده بلیط استانبول را به شما معرفی کنیم تا سفری راحت و ایمن را تجربه کنید.

C:\\\\\\\\Users\\\\\\\\tikban07\\\\\\\\Desktop\\\\\\\\Seo\\\\\\\\Photo\\\\\\\\Logo\\\\\\\\Istanbul-23.jpg

بهترین ایرلاین ها برای خرید بلیط استانبول

استانبول بزرگترین شهر جهان است که در بین دو قاره قرار گرفته است. همین خصوصیت باعث شده تا زیبایی طبیعی شهر دو چندان شود و مسافران زیادی متقاضی سفر به آن باشند. به همین دلیلی بلیط استانبول یکی از پرفروش ترین بلیط هواپیما خارج است. اما نکته این است که کدام ایرلاین برای سفر به زیباترین شهر ترکیه بهترین است؟ خدمات کدام ایرلاین باکیفیت تر و قیمت بلیط کدامیک اقتصادی تر است؟

ایرلاین های زیادی از سراسر کشور پرواز استانبول را به صورت هر روزه انجام می دهند اما به طور کلی با مقایسه خدمات و قیمت آنها می توان چهار ایرلاین را در ردیف بهترین و با کیفیت ترین دانست. این چهار ایرلاین عبارتند از: ترکیش ایر ، ایران ایر ، ماهان ، و اطلس که پرفروش ترین ایرلاین ها برای بلیط هواپیما استانبول می باشند.

ترکیش ایر، بهترین ایرلاین خارجی استانبول

ترکیش ایر یکی از معروف ترین شرکت های هواپیمایی ترکیه است که در سال 2015 مقام چهارم بهترین ایرلاین دنیا را از آن خود کرد. این ایرلاین به بیش از 300 مقصد بین المللی پرواز مستقیم دارد که یکی از پرطرفدارترین مسیرها برای پرواز تهران به استانبول و بالعکس می باشد.

با بررسی آمارها می توان به خوبی دریافت که ترکیش ایر بعد از ماهان محبوب ترین ایرلاین ها برای سفر به استانبول می باشد چرا که قیمت بلیط استانبول را کمی بالاتر از ماهان عرضه می کند. ترکیش ایرلاینز در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس پروازهای خود را ارائه می دهد.

سفر به استانبول با ایران ایر

اگر بخواهیم قدیمی ترین شرکت هواپیمایی ایران را نام ببریم، باید به شرکت هواپیمایی ایران ایر اشاره کنیم. این شرکت یکی از باسابقه ترین ایرلاین ها در خاورمیانه می باشد که در حال حاضر روزانه چند میلیون مسافر را به مقصد می رساند.

یکی از مسیرهایی که این ایرلاین هر روزه به آن پرواز دارد، مسیر تهران استانبول و بالعکس است. پرواز های ایران ایر به صورت مستقیم به استانبول انجام می شود و سومین شرکت هواپیمایی است که در این مسیر پرفروش است. برای استعلام قیمت بلیط استانبول ایران ایر باید به سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما مراجعه کنید.

C:\\\\\\\\Users\\\\\\\\tikban07\\\\\\\\Desktop\\\\\\\\Seo\\\\\\\\Photo\\\\\\\\Logo\\\\\\\\1515.jpg

ماهان ایر بهترین ایرلاین ایرانی

در ایران شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی متنوعی در حال فعالیت هستند. ماهان ایر، اولین شرکت هواپیمایی خصوصی ایرانی است که سالها با سابقه درخشان مسافران را به مقاصد داخلی و خارجی مختلف منتقل می کند. این ایرلاین به 52 مقصد مستقیما پرواز دارد که یکی از پرترددترین آنها مسیر تهران استانبول و برعکس است که هر روزه انجام می شود.

قیمت بلیط استانبول ماهان را می توانید از سایت ماهان و یا سایت های معتبر گردشگری همچون تیک بان استعلام کنید.

اطلس ایر یکی از بهترین ایرلاین های استانبول

ایرلاین های زیادی به استانبول پرواز دارند اما یکی از بهترین آنها شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال می باشد که از سال 2001 شروع به کار کرده است.

اگر قصد خرید بلیط استانبول را دارید می توانید بلیط خود را از اطلس ایر خریداری کنید. این ایرلاین هر روزه در ساعات مختلف به استانبول پرواز دارد که برای رزرو بلیط آن باید به سایت های معتبر گردشگری همانند علی بابا ، تیک بان ، قاصدک ، مستر بلیط و سفرمارکت مراجعه کنید. این سایت ها با ارائه آنلاین بلیط استانبول می توانند به فرآیند خرید شما سرعت ببخشند و بهترین پرواز را در اختیارتان قرار دهند.

تست کرونا قبل از سفر به استانبول

در حال حاضر همه کشورهای دنیا با شیوع ویروس کرونا مواجه هستند که برای پیشگیری و مبارزه با همه گیری آن محدودیت هایی در سفر اعمال می کنند. یکی از قوانین مهمی که در پیشگیری از کرونا موثر است، انجام تست کرونا قبل از سفر به استانبول است.

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (THY) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

"ارائه آزمایش تشخیص ویروس کرونا (PCR) برای کلیه پروازها به مقصد ترکیه یا پروازهای ترانزیت از ساعت 00:00 روز 30 دسامبر 2020 اجباری است. تمامی مسافران ورودی می بایست هنگام ورود نتیجه منفی آزمایش را با اعتبار حداکثر 72 ساعت از کشور مبدا ارائه کنند".

خرید بلیط استانبول از بهترین سایت ها

امروزه سایت های زیادی در سطح کشور بلیط استانبول را به صورت آنلاین به مسافران ارائه می دهند. اما برای تجربه سفری ایمن، ارزان و دلچسب باید به سایت هایی مراجعه کنید که بهترین بلیط را در مدت زمان کوتاه در اختیار شما قرار دهد و از خدمات پشتیبانی تمام وقت برخوردار باشد.

تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خرید بلیط هواپیماست که با ارائه تمامی خدمات گردشگری اعم از انواع بلیط، رزرو هتل و بیمه مسافرتی توانسته است رضایت بالای مشتریان را کسب کند. یکی از مزایای خرید بلیط هواپیما از تیک بان ، اقتصادی بودن آن است. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان استانبول هستید، کافیست www.tikban.com را جستجو کنید.

رپورتاژ آگهی


کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#