افزایش قیمت ۱۵ درصدی شوینده‌ها

یکشنبه ، ۲۹ خرداد ۱۴۰۱-۲۰:۳۷
#

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: براساس تصمیم سازمان حمایت اقلام شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های سربار، نرخ ارز و مشکلات در تأمین مواد اولیه، انجمن صنایع شوینده تقاضای افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی نرخ مواد شوینده را کردند، اما سازمان حمایت با این تقاضا موافقت نکرد.

بختیار علم‌بیگی افزود: تقاضای این انجمن برای افزایش نرخ مواد شوینده به این شرح است؛ افزایش ۷۰ درصدی نرخ مواد شوینده دستی، افزایش ۶۵ درصدی نرخ مواد شوینده ماشینی، افزایش ۶۰ درصدی نرخ مایعات دستشویی و ظرف‌شویی، افزایش ۵۰ درصدی نرخ شامپو و سایر محصولات شوینده، افزایش ۸۰ درصدی نرخ صابون و خمیر دندان.

وی در مورد میزان افزایش قیمت اقلام شوینده گفت: در این موضوع تصمیم گیرنده نهایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که بر اساس تصمیم آنها اقلام شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته که از دو روز گذشته اعمال شده است.

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی بیان کرد: البته قرار شد که بررسی نهایی صورت گیرد و اکنون تولیدکنندگان در حال مذاکره با دولت هستند تا قیمت مواد اولیه تعدیل شود.


کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#