لیست قیمت هتل های قشم را از کجا ببینیم؟

سه شنبه ، ۱ آذر ۱۴۰۱-۰۰:۳۱
#

جزیره قشم در جنوب ایران عزیزمان، یکی از مقاصد عالی سفر در فصل‌های پاییز و زمستان است. از آنجا که دیدنی‌های این جزیره بیشتر از جاذبه‌های طبیعی هستند و برای بازدید از آنها باید به مکان‌های روباز و بدون محافظ و خنک کننده هوا رفت، سفر به قشم در فصل‌هایی که هوا خنک‌تر است، بسیار منطقی و دلپذیر است.

اما سفر بدون رزرو هتل یا اقامتگاهی برای گذراندن شب‌ها و ساعاتی از روز به منظور رفع خستگی ممکن نمی‌شود. زمانی که مسافران با عزیزانتان قصد سفر به قشم را دارند، پیش از هر چیز دو مسئله بلیط و هتل را مد نظر قرار می‎دهند اجاره سوئیت یک خوابه در قشم به منزله داشتن خانه‌ای کوتاه مدت است که پیش از رزرو، باید از هزینه‌های آن آگاه باشید. شاید از خود بپرسید لیست قیمت هتل های قشم را از کجا ببینیم؟ این مقاله برای پاسخ دادن به این پرسش نوشته شده است.

آشنایی با هتل‌های قشم

قشم دارای تعداد زیادی هتل و اقامتگاه بوم گردی است. لوکس‌ترین هتل‌های قشم دارای چهار ستاره بوده و ارزان‌ترین آنها یک یا دو ستاره دارند. قشم دارای شش هتل چهار ستاره است که امکانات و موقعیت هر کدام برای پذیرایی مسافران لاکچری‌پسند بسیار مناسب است.

هتل‌های سه ستاره بیشترین تعداد هتل‌ها را در قشم به خود اختصاص داده‌اند که در عین داشتن امکانات مناسب، اقتصادی به شمار می‌آیند و می‌توانید با اقامت در این هتل‌ها، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. تعداد هتل‌های دو ستاره و اقامتگاه‌های یک ستاره در این شهر نیز به حد معقولی است. اگر می‌خواهید از قیمت این هتل‌ها اطلاع حاصل کنید، به صفحه رزرو هتل قشم جاباما در سایت جاباما بروید و قیمت پایه هر هتل و اتاق‌های مختلف آن را به صورت به روز بررسی کنید.

لیست قیمت هتل های چهار ستاره در قشم

جزیره قشم دارای شش هتل‌ چهار ستاره با استانداردهای جهانی هتل‌های چهار ستاره است و برخی از آنها خدمات بیشتری دارند که پیشنهادات ویژه این هتل‌ها به شمار می‌آید. هتل‌های چهار ستاره در قشم عبارتند از: هتل آتامان، هتل آوینا، هتل ارم، هتل ساحل طلایی، هتل سولار و هتل آرتا. زمانی که وارد صفحه رزرو هتل قشم در سایت جاباما می‌شوید، کنار نام این هتل‌ها با عبار شروع قیمت مواجه می‌شوید که ارزان‌ترین اتاق هتل را به شما معرفی می‌کنند.

هتل آتامان دارای ۵۸ سوئیت و اتاق است که در یک ساختمان ۷ طبقه قرار دارند. هتل آوینا دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی استقبال و بدرقه از فرودگاه بين‌المللي قشم است. این هتل در 7 طبقه ساخته شده، دارای 40 واحد و 96 تخت است و یک هتل تازه ساز در قشم به شمار می‌آید که در سال 1399 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل ارم قشم شامل ۱۰۰ اتاق و سوئیت می‌شود که همگی دارای امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند. هتل ساحل طلایی در فاصله‌ای حدود 15 کیلومتر از مرکز جزیره قشم و در نزدیکی ساحل واقع شده است و هر چند استخر ندارد اما دارای ساحل مناسب برای شنا و تفریحات دریایی است.

هتل سولار نیز یکی از هتل‌های چهار ستاره در قشم است که دارای خدمات مطلوبی است. هتل مجلل آرتا در فروردین 1396 افتتاح شده و لقب مروارید قشم را به آن داده‌اند. این هتل دارای 44 اتاق دو و سه تخته و چهار سوئیت یک خوابه است. هتل آرتا فاقد استخر است. از سایر اقامتگاه‌های چهار ستاره قشم می‌توان به بوم گردی خانه دوست اشاره کرد. به یاد داشته باشید که هزینه رزرو اتاق‌های هتل‌های چهار ستاره قشم به عوامل مختلفی مانند تاریخ رزرو هتل، اتاق و سوئیتی که انتخاب می‌کنید و مدت زمان اقامتتان بستگی دارد.

هتل های سه ستاره در قشم چه قیمتی دارند؟

در جزیره قشم 33 هتل سه ستاره وجود دارد که همچنان که گفته شد، هتل‌های اقتصادی با قیمت‌های متناسب و خدمات خوب به شمار می‌آیند. در جستجوی هتل در سایت جاباما، زمانی که قصد رزرو این هتل‌ها را دارید، اگر نام هتل‌ها را بدانید، مسیر جستجو و سرچ شما سریع‌تر می‌شود و هتل‌های سه ستاره مورد نظر برای شما لیست می‌شود. بنابراین در ابتدا لیست تمامی هتل‌های سه ستاره در جزیره قشم را برای شما می‌آوریم.

هتل‌های سه ستاره در جزیره قشم عبارتند از: هتل بهشت، هتل ساحلی خلیج فارس، هتل کیمیا 4 که دارای ترانسفر رایگان برای اقامت 3 شب و بالاتر بوده و نرخ مهمان ایرانی و خارجی در این هتل متفاوت است، هتل رویال، هتل آرمان، هتل کیمیا 2، هتل آپارتمان آرش، هتل سما 2، هتل پرشین گلف، هتل پرشیا، هتل مارینا 1 که این هتل بلیط کشتی تفریحی رایگان به ارزش 200 هزار تومان را به عنوان هدیه به مشتریان خود می‎دهد.

سایر هتل‌های سه ستاره در قشم عبارتند از: هتل رخسار، هتل دیاموند، هتل سینگو، هتل ریحان، هتل بوتیک 3 ستاره فولتون که به ازای ۳ روز اقامت در بوتیک هتل فولتون، 1 سانس اختصاصی استخر رایگان هدیه داده می‎شود، هتل ژئو پارک قشم، هتل سان سیتی، هتل آلاله 2، هتل شهریار، هتل آرکا، هتل مارینا 2، هتل قصر الوند، هتل سما، هتل الوند، هتل دیانا پلاس، هتل آرام، هتل رویال، هتل سلطان، هتل تازه تاسیس ویهان، هتل آرام، هتل شمس، هتل آسانا و اقامتگاه بوم گردی ناخدا علی.

به یاد داشته باشید که در صفحه شروع جستجوی هتل‌های قشم، قیمت پایه اکثر این هتل‌ها ذکر شده است اما برای اطلاع یافتن از قیمت برخی از این هتل‌ها باید به صفحه خود هتل رفته و با مشخص کردن نوع اتاق و تاریخ سفر خود، از قیمت آنها اطلاع پیدا کنید.

قیمت هتل های دو ستاره قشم

جزیر قشم دارای ده هتل دو ستاره و چند هتل آپارتمان است که در دسته هتل‌های دو ستاره قرار می‎‌گیرند. هتل‌های دو ستاره در قشم عبارتند از: هتل امیر، هتل آسماری، هتل پارک، هتل ایران زمین قشم، هتل آدینه، هتل آزادی و هتل آسمان. هتل آپارتمان‌های دو ستاره در قشم نیز عبارتند از: هتل کاوان، هتل آپارتمان سما 1، هتل آپارتمان‌های شادناز، هتل آپارتمان قباد، هتل آپارتمان پلاس که ترانسفر رایگان از اسکله ذاکری دارد، هتل آپارتمان گل پونه و چند هتل آپارتمان دیگر نظیر دوستان، آنا و... قیمت همه این هتل‌ها در سایت جاباما موجود است.

هتل های یک ستاره ارزان‌ترین هتل‎های قشم هستند

همان طور که انتظار می‌رود هتل‌های یک ستاره ارزان‌ترین هتل‌ها در قشم به شمار می‌آیند که شامل مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم گردی می‌شوند. شما می‌توانید قیمت هتل‌های یک ستاره: ایرمان که باید حداقل 2 شب در آن اقامت داشت، مروارید، آلاله 1، توس، مریم، هتل مجتمع اقامتی غواصی که با وجود 1 ستاره بودن یک هتل برگزیده است، هتل ساحلی سینگو، اقامتگاه بوم نخل ناخدا، هتل گفاره، کاکا، دهلیز، هتل آپارتمان خانه سبز، هتل موزه باغ، بوم گردی خالو منصور نقاشه، هتل تاخره و هتل سنتی الیاس را از سایت جاباما بیابید.


کانال تلگرام لایودیتا

سایر خبرها

#